Gyakori kérdések
Névre szóló terméket szeretnék rendelni. Hol kell megadnom a nevet?
A rendelés leadása során a „Kosárba teszem” gomb feletti (gyermek neve) mezőben tüntesd fel kérlek a terméken szerepeltetni kívánt nevet. Kérlek figyelj az ékezetekre is – úgy készítjük el, ahogy beírod!
Hogyan tudok fizetni?
- Előre utalással
- Bankkártyával (Barion)
Mi történik, ha nem sikerül a fizetés?
Ebben az esetben ne aggódj – ellenőrizd, hogy van-e elég keret a kártyádon, és próbáld újra. Ha a hiba fennáll, írj nekünk bátran a kapcsolat@nimin.hu címre, és segítünk!
Mennyibe kerül a szállítás?
Foxpost csomagautomatába: 1.200 Ft
Házhozszállítás GLS futárszólgálattal : 2.400 Ft
Házhozszállítás Magyar Postával: 2.990 Ft
Személyes átvétel Debrecenben: 0 Ft
Milyen szállítási módok közül tudok választani?
- Foxpost csomagautomata
- GLS futárszolgálat
- Magyar Posta
- Személyes átvétel Debrecenben
Mikor kapom meg a rendelt termékeket?
- GLS, Foxpost: 1-3 munkanap (kivéve Névre szóló babamapló és Várandósnapló, mivel azok egyedi megrendelésre készülnek, az elkészítési és szállítási idejük 10 munkanap)
- Magyar Posta, Posta Pont, Csomagpont: 10-15 munkanap (kivéve Névre szóló babamapló és Várandósnapló, mivel azok egyedi megrendelésre készülnek, az elkészítési és szállítási idejük 20-25 munkanap)
A digitális termékeket mikor és hogyan kapom meg?
Digitális termékeinket a fizetés után azonnal emailben küldjük – letölthető, nyomtatható formában.
Hogyan kapom meg a számlát?
Tudjuk, hogy sokan ajándékba szánják az emlékőrzőket és az öngondoskodási termékeket, így a számla nem kerül a csomagba, azt minden esetben elektronikus formában, a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük.
Ajándékba szeretnék vásárolni. Milyen lehetőségeim vannak?
Amennyiben ajándékba szánod a kiszemelt darabo(ka)t, segítünk neked még egyedibbé varázsolni őket egy személyes üzenetet tartalmazó kísérőkártyával, amit díjmentesen kérhetsz a csomaghoz. Ha szeretnél élni ezzel a lehetőséggel, a rendelés leadása során a Megjegyzés rovatban tüntesd fel a kártyára kerülő szöveget.
Abban az esetben, ha nem tudod személyesen átadni az ajándékot, kérheted közvetlenül az ajándékozott címére is. Ebben az esetben különösen figyelj arra, hogy a címzett email címét és telefonszámát megadd a Megjegyzés rovatban, hogy a szállítás sikeres legyen. Bármilyen emlékőrzőt vagy öngondoskodási terméket is választasz a shopból, a csomagolással neked már nem kell bajlódnod, ugyanis minden terméket ízléses, letisztult díszcsomagolásban küldünk, hogy már a kicsomagolás is egy igazi élmény legyen.
Van lehetőség ajándékkártyát vagy egyedi üzenetet kérni?
Igen, minden csomaghoz kérhetsz ajándék üzenetet, ami teljesen díjmentes. Az ajándékkártyára kerülő szöveget a rendelés során tudod megadni a ‘Megjegyzés’ rovatban, vagy emailben is elküldheted nekünk.
Mi a teendőm, ha sérült, hibás terméket kaptam?
Amennyiben hibás, sérült terméket kaptál, mielőbb jelezd nekünk a kapcsolat@nimin.hu email címen. Igyekszünk minél előbb, de legkésőbb 48 órán belül válaszolni Neked.
Külföldre szeretnék rendelni. Van rá lehetőség?
Igen, van lehetőség külföldi címre rendelni. A pénztár oldalon lévő legördülő menüben megtalálod az összes országot, ahová el tudjuk juttatni számodra a csomagokat. Amennyiben külföldre szeretnél rendelni, válaszd ki a célországot, ezt követően a rendszer frissíti a szállítási költséget, így azonnal láthatod, hogy milyen díjon tud eljutni hozzád a csomag.
Hol tudom személyesen átvenni a rendelésem?
Személyes átvételre Debrecenben van lehetőség, előre egyeztetett időpontban. Az átvétel időpontját a termékek elkészülését követően e-mailben fogjuk megbeszélni.
Nem találom a visszaigazoló emailt, mit tegyek?
Nézd meg a Promóciók vagy Spam mappát is – ha ott sincs, írj nekünk a kapcsolat@nimin.hu címre, és újraküldjük.
Hogyan tudok kapcsolatba lépni veletek?
A kapcsolat@nimin.hu email címen tudsz elérni minket – minden kérdésedre válaszolunk 1–2 munkanapon belül.