Barion Pixel

Gyakori kérdések

Névre szóló terméket szeretnék rendelni. Hol kell megadnom a nevet?

A rendelés leadása során a „Kosárba teszem” gomb feletti (gyermek neve) mezőben tüntesd fel kérlek a terméken szerepeltetni kívánt nevet. Kérlek figyelj az ékezetekre is – úgy készítjük el, ahogy beírod!

Hogyan tudok fizetni?

  • Előre utalással
  • Bankkártyával (Barion)

Mi történik, ha nem sikerül a fizetés?

Ebben az esetben ne aggódj – ellenőrizd, hogy van-e elég keret a kártyádon, és próbáld újra. Ha a hiba fennáll, írj nekünk bátran a kapcsolat@nimin.hu címre, és segítünk!

Mennyibe kerül a szállítás?

Foxpost csomagautomatába: 1.200 Ft 

Házhozszállítás GLS futárszólgálattal : 2.400 Ft 

Házhozszállítás Magyar Postával: 2.990 Ft

Személyes átvétel Debrecenben: 0 Ft

 

Milyen szállítási módok közül tudok választani?

  • Foxpost csomagautomata
  • GLS futárszolgálat
  • Magyar Posta
  • Személyes átvétel Debrecenben

Mikor kapom meg a rendelt termékeket?

  • GLS, Foxpost: 1-3 munkanap (kivéve Névre szóló babamapló és Várandósnapló, mivel azok egyedi megrendelésre készülnek, az elkészítési és szállítási idejük 10 munkanap)
  • Magyar Posta, Posta Pont, Csomagpont: 10-15 munkanap (kivéve Névre szóló babamapló és Várandósnapló, mivel azok egyedi megrendelésre készülnek, az elkészítési és szállítási idejük 20-25 munkanap)

A digitális termékeket mikor és hogyan kapom meg?

Digitális termékeinket a fizetés után azonnal emailben küldjük – letölthető, nyomtatható formában.

Hogyan kapom meg a számlát?

Tudjuk, hogy sokan ajándékba szánják az emlékőrzőket és az öngondoskodási termékeket, így a számla nem kerül a csomagba, azt minden esetben elektronikus formában, a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük.

Ajándékba szeretnék vásárolni. Milyen lehetőségeim vannak?

Amennyiben ajándékba szánod a kiszemelt darabo(ka)t, segítünk neked még egyedibbé varázsolni őket egy személyes üzenetet tartalmazó kísérőkártyával, amit díjmentesen kérhetsz a csomaghoz. Ha szeretnél élni ezzel a lehetőséggel, a rendelés leadása során a Megjegyzés rovatban tüntesd fel a kártyára kerülő szöveget.

Abban az esetben, ha nem tudod személyesen átadni az ajándékot, kérheted közvetlenül az ajándékozott címére is. Ebben az esetben különösen figyelj arra, hogy a címzett email címét és telefonszámát megadd a Megjegyzés rovatban, hogy a szállítás sikeres legyen. Bármilyen emlékőrzőt vagy öngondoskodási terméket is választasz a shopból, a csomagolással neked már nem kell bajlódnod, ugyanis minden terméket ízléses, letisztult díszcsomagolásban küldünk, hogy már a kicsomagolás is egy igazi élmény legyen.

Van lehetőség ajándékkártyát vagy egyedi üzenetet kérni?

Igen, minden csomaghoz kérhetsz ajándék üzenetet, ami teljesen díjmentes. Az ajándékkártyára kerülő szöveget a rendelés során tudod megadni a ‘Megjegyzés’ rovatban, vagy emailben is elküldheted nekünk.

Mi a teendőm, ha sérült, hibás terméket kaptam?

Amennyiben hibás, sérült terméket kaptál, mielőbb jelezd nekünk a kapcsolat@nimin.hu email címen. Igyekszünk minél előbb, de legkésőbb 48 órán belül válaszolni Neked.

Külföldre szeretnék rendelni. Van rá lehetőség?

Igen, van lehetőség külföldi címre rendelni. A pénztár oldalon lévő legördülő menüben megtalálod az összes országot, ahová el tudjuk juttatni számodra a csomagokat. Amennyiben külföldre szeretnél rendelni, válaszd ki a célországot, ezt követően a rendszer frissíti a szállítási költséget, így azonnal láthatod, hogy milyen díjon tud eljutni hozzád a csomag.

Hol tudom személyesen átvenni a rendelésem?

Személyes átvételre Debrecenben van lehetőség, előre egyeztetett időpontban. Az átvétel időpontját a termékek elkészülését követően e-mailben fogjuk megbeszélni.

Nem találom a visszaigazoló emailt, mit tegyek?

Nézd meg a Promóciók vagy Spam mappát is – ha ott sincs, írj nekünk a kapcsolat@nimin.hu címre, és újraküldjük.

Hogyan tudok kapcsolatba lépni veletek?

A kapcsolat@nimin.hu email címen tudsz elérni minket – minden kérdésedre válaszolunk 1–2 munkanapon belül.

0
    0
    KOSÁR
    A kosár üres.IRÁNY A SHOP