Gyakori kérdések
Névre szóló terméket szeretnék rendelni. Hol kell megadnom a nevet?
A rendelés leadása során a „Kosárba teszem” gomb feletti mezőben tüntesd fel kérlek a terméken szerepeltetni kívánt nevet. Akkor sincs gond, ha véletlenül elfelejtetted megadni, mert a rendelést visszaigazoló emailre válaszolva ezt még tudod pótolni.
Hogy tudok fizetni?
- Előre utalással
- Bankkártyával (Barion)
Mennyibe kerül a szállítás?
Házhozszállítás:
GLS-sel: 2.200 Ft
Magyar Postával: 1.990 Ft
Foxpost csomagautomatába, Posta Pontra, Csomagpontra történő szállítás: 990 Ft
Milyen szállítási módok közül tudok választani?
- GLS futárszolgálat
- Magyar Posta
- Foxpost csomagautomata
- Posta Pont, Csomagpont, Posta csomagautomata
- Személyes átvétel Debrecenben
Mikor kapom meg a rendelt terméket?
- GLS, Foxpost: 1-3 munkanap (kivéve Névre szóló babamapló és Várandósnapló, mivel azok egyedi megrendelésre készülnek, az elkészítési és szállítási idejük 10 munkanap)
- Magyar Posta, Posta Pont, Csomagpont: 10-15 munkanap (kivéve Névre szóló babamapló és Várandósnapló, mivel azok egyedi megrendelésre készülnek, az elkészítési és szállítási idejük 20-25 munkanap)
Hogyan kapom meg a számlát?
Mivel tudom, hogy sokan ajándékba szánják az emlékőrzőket, így a számla nem kerül a csomagba, azt minden esetben elektronikus formában, a rendeléskor megadott e-mail címre fogom küldeni.
Ajándékba szeretnék vásárolni. Milyen lehetőségeim vannak?
Amennyiben ajándékba szánod a kiszemelt darabo(ka)t, segítek neked még egyedibbé varázsolni őket egy személyes üzenetet tartalmazó kísérőkártyával, amit díjmentesen kérhetsz a csomaghoz. Ha szeretnél élni ezzel a lehetőséggel, a rendelés leadása során a Megjegyzés rovatban tüntesd fel a kártyára kerülő szöveget.
Abban az esetben, ha nem tudod személyesen átadni az ajándékot, kérheted közvetlenül az ajándékozott címére is. Kérlek ebben az esetben különösen figyelj arra, hogy a címzett email címét és telefonszámát megadd a Megjegyzés rovatban, hogy a szállítás sikeres legyen. Bármilyen emlékőrzőt is választasz a shopból, a csomagolással neked már nem kell bajlódnod, ugyanis én minden terméket ízléses, letisztult díszcsomagolásban küldök, hogy már a bontogatás is egy igazi élmény legyen.
Mi a teendőm, ha sérült, vagy hibás terméket kaptam?
Amennyiben hibás, sérült terméket kaptál, kérlek mielőbb jelezd nekem a kapcsolat@nimin.hu email címen. Igyekszem minél előbb, de legkésőbb 48 órán belül válaszolni Neked.
Külföldre szeretnék rendelni. Van rá lehetőség?
Igen, van lehetőség külföldi címre rendelni. A pénztár oldalon lévő legördülő menüben megtalálod az összes országot, ahová el tudom juttatni számodra a csomagokat. Amennyiben külföldre szeretnél rendelni, válaszd ki a célországot, ezt követően a rendszer frissíti a szállítási költséget, így azonnal láthatod, hogy milyen díjon tud eljutni hozzád a csomag.
Hol tudom személyesen átvenni a rendelésem?
Személyes átvételre Debrecenben van lehetőség, előre egyeztetett időpontban. Az átvétel időpontját a termékek elkészülését követően e-mailben fogjuk megbeszélni.