GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

NÉVRE SZÓLÓ TERMÉKET SZERETNÉK RENDELNI. HOL KELL MEGADNOM A NEVET?
A rendelés leadása során a Megjegyzés rovatban tüntesd fel kérlek a terméken szerepeltetni kívánt nevet. Akkor sincs gond, ha véletlenül elfelejtetted megadni, mert a rendelést visszaigazoló emailre válaszolva ezt még tudod pótolni.

HOGYAN TUDOK FIZETNI?
Mivel a niMin termékek többsége névre szóló és egyedi megrendelés alapján készül, így kizárólag előre utalással tudsz fizetni. A visszaigazoló emailben megtalálod a bankszámla számot, amelyre utalnod kell a rendelésed végösszegét. Kérlek, hogy az utalás közleményében tüntesd fel a rendelési azonosítót.

VAN LEHETŐSÉG UTÁNVÉTES FIZETÉSRE?
Utánvétes fizetésre nincs lehetőség.

MIKOR KAPOM MEG A TERMÉKET?
A rendelt terméket a vételár megérkezését követő 7 munkanapon belül postázom az általad megadott címre. Erről előtte emailben tájékoztatlak.

MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?
A szállítást a bestposta.hu segítségével a GLS futárszolgálat végzi, melynek díja egységesen 1.250 Ft.

KÜLFÖLDI CÍMRE SZERETNÉK RENDELNI. VAN ERRE LEHETŐSÉG?
Igen, van lehetőség külföldi szállítási címre rendelést leadni, azonban ennek a díja sajnos jóval magasabb. Amennyiben külföldre rendelnél, írj egy emailt a kapcsolat@nimin.hu-ra, hogy egyeztetni tudjunk a szállítási díjról.

EGYEDI ELKÉPZELÉSEM LENNE. AZT IS MEG TUDOD VALÓSÍTANI?
Természetesen! Írj egy emailt a kapcsolat@nimin.hu címre az ötleteddel kapcsolatban.

NEM KAPTÁL VÁLASZT A KÉRDÉSEDRE? ÍRJ EGY ÜZENETET A KAPCSOLAT MENÜPONTRA KATTINTVA, VAGY A KAPCSOLAT@NIMIN.HU CÍMRE ÉS IGYEKSZEM 24 ÓRÁN BELÜL VÁLASZOLNI NEKED. 🙂